Care sunt serviciile de Protecția Muncii de care are nevoie afacerea ta 

Siguranța și sănătatea angajaților reprezintă una dintre principalele responsabilități ale unui angajator, motiv pentru care există numeroase reglementări legale de care aceștia trebuie să țină cont în vederea prevenirii și soluționării pericolelor la care aceștia sunt expuși. Protecția Muncii reprezintă principalul domeniu care stabilește care sunt măsurile și normele metodologice care trebuie respectate pentru ca angajatorul să își îndeplinească obligațiile morale și responsabilitățile legale. Alege să lucrezi cu o firma de protectia muncii pentru a te asigura că oferi un mediu de lucru ideal pentru angajații tăi!

Securitate și sănătate în muncă

SSM este principala componentă a acestui domeniu și se referă la totalitatea acțiunilor, măsurilor și reglementărilor luate pentru a minimiza pe cât posibil efectul factorilor periculoși la care angajații sunt expuși în timpul programului de lucru. Este un serviciu obligatoriu a cărui implementare se verifică prin controale ITM efectuate frecvent, iar nerespectarea măsurilor stabilite se sancționează prin amenzi, stabilite în funcție de gravitatea situației, sau chiar cu suspendarea activității. 

Prevenirea și stingerea incendiilor

O altă componentă esențială a protecției muncii o reprezintă serviciile PSI – Prevenirea și Stingerea Incendiilor care vizează minimizarea riscurilor de declanșare a unui incendiu în cadrul unei companii și instruirea angajaților pentru a acționa corespunzător în cazul unei situații de urgență. Dotarea cu echipamente de protecție și stingătoare face de asemenea parte din responsabilitatea firmei PSI cu care colaborezi, fiind una dintre multele obligații stabilite prin lege. 

Medicina muncii

Starea de sănătate a unui angajat trebuie să fie monitorizată în permanență pentru a stabili dacă acesta este apt pentru postul pe care îl ocupă din punct de vedere medical. Din acest motiv se impune efectuarea unor controale de specialitate atât la momentul angajării, cât și la intervale de timp prestabilite ori la întoarcerea la muncă după perioade lungi de pauză. 

Alte servicii de protecția muncii

O firmă de protecție a muncii îți poate oferi suport și consultanță pe multe planuri, dincolo de domeniile obligatorii prin lege. Drept urmare, poți solicita o schemă de colaborare care să includă mai multe servicii de care ai nevoie pentru a crește productivitatea și eficiența în cadrul afacerii tale. Pe lângă SSM, PSI și Medicina Muncii poți beneficia de abordări personalizate de resurse umane, instruiri online, ISCIR/RSVTI, contabilitate, evaluare de risc la securitate fizică, management al deșeurilor, colectare deșeuri nepericuloase, servicii IT, microclimat și Radon și multe altele, individual sau în pachete complexe. 

Alege colaborarea cu Outstand 

Este bine de știut că toate aceste responsabilități pot fi delegate unei firme specializate care să te ajute să le integrezi eficient în activitatea companiei în așa fel încât să obții siguranță și productivitate la nivel ridicat.Colaborarea cu experți în Protecția Muncii îți oferă siguranța că respecți în detaliu reglementările legale care sunt în continuă schimbare și că adopți proceduri și metodologii adaptate domeniului în care activezi, structurilor de lucru specifice și nevoilor care derivă din acestea. Cu alte cuvinte, beneficiezi de un plan de acțiune personalizat atunci când alegi să lucrezi cu Outstand, o firmă cu peste 15 ani de experiență în domeniu, care te ajută să le oferi angajaților tăi cele mai bune condiții de lucru fără să fie nevoie să investești sume mari în acest sens. 

Colaborarea cu o firmă de Protecția Muncii îți oferă garanția atingerii unor standarde înalte de securitate și siguranță pentru angajații tăi și ajută la conturarea unei reputații pozitive pentru afacerea ta dat fiind faptul că dai dovadă de interes și implicare în ceea ce privește condițiile de lucru pe care le oferi, ceea ce contribuie la dezvoltarea afacerii tale pe termen lung!