Consolideaza un brand puternic cu Tudor Communication

Sa apari pe piata la momentul curent sau sa reusesti sa razbesti pe o nisa suprasaturata poate fi foarte dificil fara o strategie bine pusa la punct. Ai nevoie de o imagine puternica inainte de a te promova, imagine sustinuta de realitate. Identitatea si personalitatea brandului tau trebuie sa coincida cu ideea pe care vrei sa o transmiti pentru asta ai nevoie de o agentie de PR bine pregatita. Tudor Communication are ani de experienta in domeniu, timp in care au reusit sa fructifice la maxim potentialul a zeci de firme la inceput de drum si nu numai. Daca ai constientizat ca ai nevoie si tu de o astfel de traiectorie pentru a-ti putea dezvolta afacerea, cere sfatul specialistilor nostri.

Cum decurge colaborarea?

Totul se bazeaza pe strategie, stii deja asta. Dar pana la momentul la care ajungem sa o consolidam, este nevoie de alte etape premergatoare, foarte importante in a ne ajuta sa depistam care sunt nevoile brandului tau. Asadar, pentru inceput vom realiza un audit detaliat care sa creioneze situatia actuala a afacerii. Ce puncte tari detine pe care am putea sa le valorificam si ce puncte slabe ar trebui imbunatatite sau eliminate pentru a putea ajunge in cel mai bun stadiu. In functie de acestea se va putea creiona un prim obiectiv general de PR care sa determine o directie clara a planului de actiune. De aici nu mai ramane decat sa stabilim instrumentele de care ne vom folosi, cum si cand le punem in practica, dar si rezultate vizam in urma aplicarii fiecaruia dintre ele. Campania va putea fi urmarita in timp real si vor putea fi facute modificari pe parcurs, in cazul in care este nevoie.

Care sunt serviciile cele mai importante oferite de o agentie de PR?

Tudor Communication iti vine in ajutor cu o multitudine de solutii adaptate care sa te ajute sa iti atingi telurile in cel mai scurt timp posibil, cu efort si investitii minime.

Branding personal si corporate sau despre cum reusesc povestile sa vanda. Imaginea pe care o construiesti in jurul brandului tau poate atrage mai mult decat produsele sau serviciile pe care le ofera. Configureaza o poveste reala, atractiva, in care cat mai multe persoane sa se regaseasca si iti vei construi o baza de clienti fideli. Tudor te invata sa vinzi sentimente, emotii, stari, dincolo de chestiuni material.

Organizarea de evenimente – punct de intersectie intre ce se prezinta si ce este. Cu ajutorul acestui instrument vei putea introduce mai usor clientul in lumea brandului tau. Ii vei arata ce are de oferit acesta, va simti atmosfera si va lua contact cu senzatiile pe care le inspira produsele sau serviciile vizate. Va lua contact cu o parte din ceea ce va primi odata cu achizitia. Aceste evenimente sunt de asemenea si metode prin care iti poti asigura prezente sigure in media.

Stabilirea de relatii cu mass media – sau promovare avizata gratuita. Trusturile media au o mare autoritate in domeniul informarii si pot acorda valoare reala cestiunilor pe care aleg sa le distribuie. De aceea, colaborarea cu aceste entitati poate genera avantaje reale, pentru care nu va fi nevoie sa corzi un buget special.

Comunicarea de criza – transformarea amenintarilor in oportunitati. Situatiile neprevazute sunt cele care pot dauna semnificativ investitiilor tale de orice natura. De aceea ai nevoie de o echipa care sa le preintampine si care sa scoata doar partile pozitive pe care le-ar putea avea acestea.

Toate acestea puse in actiune, simultan sau consecutiv, pot conduce la rezultate dorite mai repede decat ai crede, iar Tudor Communication iti va pava drumul in aceasta directie.